Toimunud üritused

Meie tegevus alates 2006. aastast

Aprill 2006 – Stockholm

Eesti Seeniorite maja külastus, kohtumine Eesti Maja ajalehe toimetaja Ülo Ignatsiga. Eesti Seeniorite Kodu asub Gröndalis. Meie vastuvõtt seal elavate eestlaste poolt oli väga meeldiv ja muljetavaldav. Edasi käisime Dortingholmis ja Estonia hukule pühendatud ausamba jalamil. Hardushetk oli liigutav ja tõi mõnelegi meist pisarad silma. Heaks kogemuseks oli kohtumine saatusekaaslastega, suhtlemisvaegus on probleem nii meil kui mujal maailmas.

September 2007 – Riia
Kohtumine Läti stoomidega, Riia stoomikabineti külastus. Meid võtsid vastu Latvian Ostomy Associaton – ILCO liikmed. Tutvusime Riia kesklinnas asuvate arhitektuuri- mälestusmärkidega. Tagasiteel tulime läbi Ziguldast.

Oktoober 2007 – Kirna mõis
Kirna mõisa legendid ja uskumused on väga vanad. Selgeltnägija ja mõisaomanik pr. Anniko on veendunud, et mõisa pargis on mitmeid tugeva ravitoimega kohti, erinevaid magnetvälju ja tsoone. Istusime meiegi pinkidel ja käisime mööda teeradu.

31.mai 2008 – ESTILCO 15 aastane sünnipäevapidu Balti Sepiku restoranis.

September 2008 – Setumaa-Tartu
Kohtumine Tartus Lõuna-Eesti Vähiliidu stoomidega

Mai 2009 – Helsingi
Linnaekskursioon, tutvumine Helsingi vaatamisväärsustega. Kohtumine Helsingi sotsiaal-töötajatega nn vanhuksen tyotegijatega Ida Keskuse sotsiaalosakonnas, kogemuste vahetamiseks.

Mai  2009 – Tampere
Kohtumine Tampere stoomiühingu esindajatega ja linnaekskursioon.

September – oktoober 2009 – Tallinn
Tutvuti Tallinnas asuvate erinevate pühamute ja usunditega. Külastati Juudi sünagoogi, Ukraina-Kreeka katoliku kirikut, Metodisti kirikut Kadriorus, Peeteli kirikut Pelgulinnas ja teisi meie endi kodukirikuid.

Mai   2010 – Valaste juga, Kuremäe klooster

Ekskursioon mööda Põhja-Eesti pankrannikut ja Kuremäe kloostris pühitsetud vees suplemine.

Aastaid on pidev koostöö  MTÜ Pelgulinna Seltsiga.

Alates 2006. aastast toimuvad  Põhja-Eesti Vähiliidu poolt korraldatud igaaastased  kolmepäevased spordi-terviselaagrid erinevates Eestimaa kaunites paikades.Laagrist võtavad osa kõik Eesti Vähiliitude ühenduste esindajad. Meie oleme saanud 7-9 kohta erinevatel aastatel. Need tihedalt sisustatud ja väga hästi läbimõeldud õppepäevad annavad inimestele tunnetuse, et läbipõetud haigusahel ühendab neid üksteise ja korraldajatega. Nendelt päevadelt saame kindlust, et me oskaksime sisustada oma edaspidist elu meeldivate tegevustega, et hing, vaim ja keha oleksid tasakaalus, ja et me annaksime seda tunnetust edasi  ka teistele inimestele meie ümber.

Igaaastane jõulude tähistamine koos traditsioonilise Jõuluvana ja kinkekotiga.

Iga kuu esimesel teisipäeval on kokkusaamised Teaduste Akadeemia Raamatukogu kohvikus. Kokkusaamistel on loenguid pidanud erinevad psühholoogid, toitlustusspetsialistid. Oleme tutvunud numeroloogiaga, võtnud osa muusika- ja kunstiteraapiast, kuulanud loenguid ravimtaimedest, abistavatest toiduainetest, puuviljadest, kohtunud erinevate inimestega (nõiad, kunstnikud), maalinud martsipani  jne. jne. Palju on toimunud vabas vormis vestlusi, ennast tühjaks rääkimisi, arutelusid valusatel teemadel.

21.05.2018 – 25 aastat ESTILCOT. Palju õnne!!!